A Djuice beszállt az MTV mellé a brand:new tehetségkutató programba. Az új bandák zenéit reklámokban és ügyfélszolgálaton használják majd.
A Djuice stratégiai szövetséget köt az Music Television (MTV) Magyarországgal, és beszáll a brand:new zenei tehetségkutató programba.
A két fél közösen szervez országos turnét az öt MTV brand:new csapatnak. A koncertsorozaton a feltörekvő bandák mellett olyan ismert és elismert együttesek is fellépnek, mint a The Kolin, a Heaven Street Seven, a Neo, a Nemjuci, Zagar és a Supernem.
A Djuice a reklámfilmjeiben is felhasználja a zenekarok számait. A Lightscribblers nevű fényfestő csapatot bemutató filmben a The (Hated) Tomorrow Discothec című szerzeményét használták, ha pedig valaki a Djuice ügyfélszolgálatát tárcsázza, várakozó zeneként Odett Móló című dalát hallhatja.
A brand:new turné első állomása a Djuice budapesti kiemelt üzletében és szórakoztatóközpontjában, az U26-ban lesz. Április 30-án Odett, a The (Hated) Tomorrow, a Hősök, a We Plants are Happy Plants és a Jacked lépnek fel. A már befutott együttesek közül a The Kolin is vendég lesz.
A nyár folyamán a fiatalok egy hatodik tagot is beszavazhatnak az MTV brand:new csapatai közé. A zenekarok egyike pedig jelölt lesz a Regional Music Awards-on, ahonnan a győztes nemzetközi színtéren felléphet, hiszen ez jelenti a belépőt a Europe Music Awards-ra, az MTV egyik díjátadó gálájára.
(Forrás: Kreatív)
Utolsó kommentek